zonnepanelen

Wat anderen over ons zeggen:

leaf

Zoek in onze veel gestelde vragen

Ik heb mijn slimme meter aangemeld, maar ik zie nog geen gegevens binnenkomen, hoe kan dat?

Bij het aanmelden van je slimme meter kan het zijn dat de data niet direct binnenkomt. Dat heeft een van de onderstaande oorzaken:
  1. je slimme meter is recent geplaatst (korter dan 2 weken geleden) en de netbeheerder heeft de administratie nog niet heeft bijgewerkt. Stuur ons even een mail via het contactformulier in je account (als je bent ingelogd), we gaan er bij de netbeheerder achteraan.
  2. je meter blijkt geen slimme meter te zijn. Het is vaak lastig te zien of de meter echt slim is. Als je meter voor 2012 is geplaatst is het zeker geen slimme meter. Is je meter in 2012 of later geplaatst, stuur ons dan een foto van de meter (gas en elektriciteit) sturen, dan checken wij of je meter slim (genoeg) is.


<< Terug naar het FAQ overzicht